کفش

ساخت وبلاگ

معرفی لباس محلی

ایران وسعت بسیاری دارد که در نتیجه آن دارای قومیت های بسیاری است که همه ما می شناسیم و به آن افتخار می کنیم. آن ها زبان های مخصوص، سنت‌های خاص و البته لباس های خود را دارا هستند که تمام آن ها به ارزشمندی کشور کمک می کند. اگر این لباس ها را بشناسیم به راحتی می توانید لباس محلی ایران را تشخیص داده و بگوییم که کدام لباس مربوط به کدام ناحیه می باشد. آن ها هر کدام به مرور زمان و به دلایل متفاوتی شکل گرفته اند. شما با توجه به رنگ، پارچه، الگوهای متفاوت، زیورآلاتی که روی آن ها کار شده است و البته نوع حجاب آن ها متوجه شوید که لباس برای کدام منطقه است.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 382 تاريخ : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:35

برای مسافرت به کشورهای خارجی یا شهرهای داخلی استفاده از هواپیما می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که به راحتی بتوانید به مقصد مورد نظر خود برسید. سفر با هواپیما دارای ویژگی هایی مثبتی است و در مقابل از ویژگی های منفی هم برخوردار است. در این مقاله سعی شده است که اطلاعاتی در مورد شهر مسکو و سن پترزبورگ و فاصله این دو باهم در اختیار شما گذاشته شود.

 

 

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:55

لوازم تزیینی و دکوراتیو کوچک، می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی در دکوراسیون خانه داشته باشند. طراحان دکوراسیون داخلی از جلو‌ه‌ای که قالیچه‌ها، لوستر‌ها و لامپ‌ها، کوسن‌ها، آثار هنری و سایر وسایل تزیینی به خانه‌ها می‌بخشند آگاه‌اند و نحوه‌ استفاده‌ صحیح از آن‌ها را می‌دانند. البته که استفاده از وسایل دکوری ممکن است نتیجه معکوس هم داشته باشد. همه می‌دانیم استفاده از آیتم‌های دکوری کوچک، یکی از ارزانترین راه‌ها برای زیباسازی خانه و ایجاد تنوع در آن است چرا که به‌راحتی و در همه جا قابل دسترس هستند. اما اگر طراح دقت کافی در استفاده از این وسایل به خرج ندهد، زیبایی خانه زیر سوال می‌رود. نکات ساد‌ه‌ای که درخصوص انتخاب، ترکیب و استفاده از وسایل تزیینی در این مطلب بیان می‌شوند، به شما کمک می‌کنند تا در چیدمان منزلتان حرفه‌ای‌تر عمل کنید و دچار اشتباهات رایجی که در این زمینه وجود دارد، نشوید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:06

کفش‌های بنددار دور مچ پا

یک کفش زنانه با بند دور مچ یا قوزک پا یکی از انواع کفش‌هایی است که خانم‌ها در جاکفشی خود آن را نگهداری می‌کنند. این بند که دور مچ پا بسته می‌شود معمولاً از جنس چرم، ساتن، پارچه حتی در برخی موارد توری است. این نوع کفش می‌تواند هم از نوع تخت و هم پاشنه‌دار بین ۲.۵ اینچ تا ۵ اینچ باشد. این کفش‌ها را می‌توان با دامن پوشید.

کفش‌های تخت (باله)

این نوع کفش‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست به درد باله می‌خورند. البته می‌توانید با توجه به‌راحتی این نوع از کفش، آن‌ها را در منزل هم بپوشید. کفش‌های تخت باله مانند در انواع و اقسام شکل‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند. این نوع کفش‌ها به‌خصوص برای خانم‌های مسن مناسب است که هر کفشی به پایشان راحت نیست.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:04

پاشنه نازک کوتاه
از مجموعه های جدید ونتا (Bottega veneta) ، شامل صندل و کفش های پاشنه کوتاه می باشد. در این مجموعه چیزی که مطرح است مدل های جالبی است که به اوایل دهه ۹۰ بر می گردد. بسیاری از طراحان، صندل های پاشنه کوتاه خود را به شکل جلو مربعی و یا انگشتی طراحی می کنند. این نمونه از صندل ها حس راحتی را به همراه دارد . همچنین ترکیب  این مدل کفش با یک شومیز و دامن کوتاه، استایل شیکی را به شما می دهد.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:44

با کفش های جدید و فوق العاده شیک در انواع طرحهای مجلسی و اسپرت برای خانم های باکلاس در خدمتتان هستیم.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:37

مدلهای کفش مردانه اسپرت :: در این مطلب شاهد جدیدترین سری کفش های اسپرت مردانه و پسرانه خواهید بود، کفش های لاکچری و زیبایی که به شیک پوشیتان 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:32

در ادامه ی این مطلب اسامی انواع کفش های زنانه و مردانه و بچگانه و ورزشی و… را مشاهده خواهید که به صورت انگلیسی به فارسی برای شما قرار داده شده است. با ما در ادامه ی این مطلب جواب همراه باشید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:30

مادها نخستین قوم ایرانی بودند که از کفش پوشیدن انها تصاویری در کتیبه ها موجود است.
 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:28